Voinko jotenkin nähdä Helmetistä mitä kaikkia saksankielisiä lastenkirjoja Espoon kirjastoissa on?

Kysytty

Hei, voinko jotenkin nähdä Helmetistä mitä kaikkia saksankielisiä lastenkirjoja Espoon kirjastoissa on?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

www.helmet.fi -> tarkempi haku
- kirjoita hakutermiksi Lastenkirjallisuus
- valitse pudotusvalikosta aineistoksi Kirja
- niinikään pudotusvalikosta kieleksi Saksa
- ja vielä kokoelmaksi Espoo

-> saat 470 viitettä. Espoo on tavallaan turha rajaus, sillä Helsingin, kauniaisten ja Vantaan kirjat ovat yhtä lailla espoolaisasiakkaiden käytössä.