Voinko jostain lainata sukukirjan Pieksämäen Putkoset. se on tietääkseni ilmestynyt v. 2011

Kysytty

Hei!

Voinko jostain lainata sukukirjan Pieksämäen Putkoset. se on tietääkseni ilmestynyt v. 2011

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tarkoitat varmaankin tätä vuonna 2012 ilmestynyttä kirjaa: Pieksämäen seudun Putkoset: enempi kuin muita immeisiä / Mauri Putkonen ja Marianne Sartomaa.

Kirjaa on vain joidenkin yliopistokirjastojen kokoelmissa. Useimmista kirjastoista sitä ei saa kotilainaan, mutta Turun yliopiston kirjastossa on lainattava kappale. Voit saada kirjan kaukolainaan lähikirjastosi kautta.

http://linda.linneanet.fi/F/NH91PUKXU286I97J4QG6QTQJN8IBQALJ2XU77FAS461…