Voinko jatkaa laina-aikaa dvd-ja cd-levyille netin kautta 7 vrk:n laina-ajan jälkeen, mikäli niistä ei ole varauksia?

Kysytty

Hei!
Voinko jatkaa laina-aikaa dvd-ja cd-levyille netin kautta 7 vrk:n laina-ajan jälkeen, mikäli niistä ei ole varauksia?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit uusia lainasi HelMet-verkkokirjastossa kolme kertaa, jos aineistosta ei ole varauksia, eikä kortillesi ole kertynyt maksuja yli 9,90 €. Tämä koskee siis myös AV-aineistoa eli DVD-, blu-ray- ja CD-levyjä.

http://www.lib.hel.fi/Page/6c6735a2-d667-447d-9d04-dc7b2aa8bdb4.aspx