Voinko Helmet-kortin (Hki) avulla lukea mitenkään Kauppalehteä etänä? Huomasin, että eMagz avulla, että ko. lehteä olisi Espoossa ja Vantaalla, mutta…

Kysytty

Hei. Voinko Helmet-kortin (Hki) avulla lukea mitenkään Kauppalehteä etänä? Huomasin, että eMagz avulla, että ko. lehteä olisi Espoossa ja Vantaalla, mutta tunnukseni eivät siellä toimi. Helsingin puolella lehteä ei ole?
Kiitos paljon vastauksesta.

Vastaus

Vastattu

Helmet-kirjastojen eMagz-palvelussa ei valitettavasti ole Kauppalehteä. Kaikilla pääkaupunkiseudun kaupunginkirjastoilla palvelussa on samat noin 60 kotimaista aikakauslehteä, eli samat Helmet-kirjastokortin tunnukset toimivat kaupungista riippumatta.

Alla lisää tietoa palvelusta ja luettelo eMagzin lehdistä:

https://www.helmet.fi/fi-FI/Ekirjasto/Lehdet/Lue_kotimaisia_elehtia_mis…