Voiko Yritystalous -lehdistä saada tietyistä artikkeleista kopioita? Paljonko maksaisi? Onko teillä asiakastyytyväisyyttä käsitteleviä kirjoja?

Kysytty

Voiko Yritystalous -lehdistä saada tietyistä artikkeleista kopioita? Paljonko maksaisi? Onko teillä asiakastyytyväisyyttä käsitteleviä kirjoja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Yritystalous -lehti tulee Oulun kaupunginkirjastoon. Kopiot maksavat 1 mk/sivu.
Tämän vuoden lehdet eivät ole lainattavissa, mutta aiempina vuosina ilmestyneitä on mahdollisuus lainata käsikirjastosta. Lehtien laina-aika on viikko. Lista Oulun kaupunginkirjastoon tilatuista lehdistä on osoitteessa http://www.ouka.fi/kirjasto/lehdet.htm

Lehtiartikkelihaulla Aleksi-tietokannasta (käytettävissä kirjastossa) löytyi 67 lehtiartikkelia asiasanoilla asiakkaat, tyytyväisyys.
Asiakastyytyväisyyttä koskevia kirjoja voi etsiä Internetistä aineistotietokannastamme käyttäen kahta asiasanaa asiakkaat, tyytyväisyys. Tietokantamme on osoitteessa http://www.ouka.fi/kirjasto/intro/index.html . Sieltä löytyvät esim.. seuraavat kirjat:
Rope, Timo: Asiakastyytyväisyysjohtaminen, Miten mittaan asiakastyytyväisyyttä,
Horovitz, Jacques: Kohti nollavirhettä palvelun laadussa,
Lotti, Leila: Markkinointitutkimuksen käsikirja,
Ylikoski, Tuire: Unohtuiko asiakas.