Voiko verkkopankkipalvelussa maksaa vain osan lainamaksusta, vai pitääkö maksaa koko summa kerralla?

Kysytty

Voiko verkkopankkipalvelussa maksaa vain osan lainamaksusta, vai pitääkö maksaa koko summa kerralla?

Vastaus

Vastattu

Verkkomaksuna maksetaan koko saldo. Verkossa ei kuitenkaan voi maksaa alle euron suuruista maksua. Verkkomaksu ohjataan Turun kaupungin maksupalvelun kautta Vaski-kirjastoille.

Vaski-kirjastot ottivat käyttöön verkkomaksamisen 2.1.2020. Myöhästymis-, muistutus- ja noutamattoman varauksen maksun voi maksaa verkkokirjastossa, osoitteessa vaskikirjastot.fi. Verkkokirjastoon kirjaudutaan kirjastokortin numerolla ja siihen liitetyllä tunnusluvulla. Verkkomaksamiseen pääsee palvelun Maksut-välilehdeltä.