Voiko veriryhmä vaikuttaa immuunipuolustukseen tai ruoan imeytymiseen?

Kysytty

Voiko veriryhmä vaikuttaa immuunipuolustukseen tai ruoan imeytymiseen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Peter D'Adamo on käsitellyt aihetta kirjassaan Syö oikein oman tyyppisi mukaan. Varmuuden asiasta saa parhaiten kysymällä lääkäriltä. Verkkolääkäreitä löytyy osoitteessa http://www.makupalat.fi/Categories.aspx?classID=ca9ee23f-caef-4d15-af21…

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Erikoista, että kirjastosta annetaan tiedon lähteeksi ko. kirja. Tiedon tason toivoisi olevan korkeampi kyllä!