Voiko varatun kirjani noutaa puolestani kirjastosta joku toinen henkilö, tarvitaanko tähän valtakirja ? Mitä siihen vaaditaan ?

Kysytty

Hei, voiko varatun kirjani noutaa puolestani kirjastosta joku toinen henkilö, tarvitaanko tähän valtakirja ? Mitä siihen vaaditaan ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Toinen henkilö voi noutaa varauksesi. Mikäli haluat, että hän lainaa kirjan kortillesi, laita hänelle mukaan valtakirja. Valtakirjasta täytyy käydä ilmi, kenelle lupa on annettu ja mihin asiaan siinä annetaan lupa. Hakijalla pitää tällöin olla mukana henkilötodistus. Hakija voi myös lainata varauksesi omalle kortilleen.

https://www.helmet.fi/fi-FI