Voiko teiltä lainattavia e-kirjoja lukea Samsung Galaxy tab 10.1 tabletilla? Jos kyllä, niin miten toimitaan? Käyttöjärjestelmä on Android 2.3.

Kysytty

Voiko teiltä lainattavia e-kirjoja lukea Samsung Galaxy tab 10.1 tabletilla? Jos kyllä, niin miten toimitaan? Käyttöjärjestelmä on Android 2.3.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lahden kaupunginkirjaston kotisivuilta löytyvät ohjeet e-kirjojen lainaamiseen: http://kaupunginkirjasto.lahti.fi/e-kirjat.htm
E-kirjojen lainaamiseen tarvitaan Lahden kaupunginkirjastoon rekisteröity kirjastokortti ja siihen liittyvä salasana (pin-koodi). Lisäksi tietokoneelle täytyy olla asennettuna Adobe Digital Editions -ohjelma. Ohjelman lataukseen on linkki tältä samalta sivulta. Ohjesivulla on linkki "Lukulaitteet, joilla voi lukea Ellibsin e-kirjoja": http://blogs.adobe.com/digitalpublishing/supported-devices

Kyseisellä sivulla kyllä mainitaan Samsungin Android eReader for Galaxy Tab 10.1. eli sen pitäisi onnistua.

Linkki e-kirjojen kokoelmaan löytyy myös ensiksi mainitulta sivulta. E-kirjan tiedoissa on kohta "Lainaa sähköinen kirja", jota klikkaamalla pääsee lataamaan e-kirjan tietokoneelleen.