Voiko tatuoinnin päältä epiloida ihokarvoja? Otin tatuoinnin pari kuukautta sitten ja se on ollut jo viitisen viikkoa täysin parantunut. Voiko nyppiminen…

Kysytty

Voiko tatuoinnin päältä epiloida ihokarvoja? Otin tatuoinnin pari kuukautta sitten ja se on ollut jo viitisen viikkoa täysin parantunut. Voiko nyppiminen kuitenkin vahingoittaa kuvaa vielä jollain lailla?

Vastaus

Vastattu

Ihokarvojen nyppiminen tai ajelu on mahdollista tatuoinnin parannttua täysin. Kehotan kuitenkin varmistamaan asian suoraan tatuoijalta, sillä tatuointisi on vielä melko uusi.