Voiko tästä kysyä paljonko kirjojen myöhästymissakkoni ovat? Lähetin ne postissa sinne. Tulivatko perille? Lainauskortin numero: 905072099900 yst terv Timo…

Kysytty

Hei
voiko tästä kysyä paljonko kirjojen
myöhästymissakkoni ovat?
Lähetin ne postissa sinne.
Tulivatko perille?
Lainauskortin numero: 905072099900
yst terv Timo Rusanen
Tuleehan tämä Vaasan kaup. kirjastoon?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Anteeksi, että vastaus VIIPYI. Olimme kääntäneet kysymyksesi lainausosastolle, mutta heillä näyttää olleen kiireitä.

Lainojesi eräpäivä oli jo joulukuun alussa; ensimmäinen muistutus on mennyt 10.12.2001. Kirjoista (4 kpl) on tullut myöhästymismaksua 15,20€. Terveisin: Olli Mäkinen, Vaasan kaupunginkirjasto
olli.makinen@vaasa.fi