Voiko tampereen kirjastoista lainata konsolipelejä? Piki kirjastosta löytyy joidenkin pelien tietoja, miksi?

Kysytty

Voiko tampereen kirjastoista lainata konsolipelejä? Piki kirjastosta löytyy joidenkin pelien tietoja, miksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyllä, konsolipelien lainaus on vastikään aloitettu Tampereella. Pelit löytyvät tietokannasta aivan samoin kuin mikä tahansa muu kirjastoaineisto. Pelien laina-aika on kaksi viikkoa. Yhdellä asiakkaalla voi samanaikaisesti olla lainassa PIKI-kirjastojen konsolipelejä enintään 5 kpl. Kirjasto ei lainaa pelikonsoleita eikä pelien oheislaitteita.