Voiko tämän kautta varata kirjaa Oulunsalon pääkirjastosta? Vai pitääkö itse käydä paikan päällä varaamassa?

Kysytty

Voiko tämän kautta varata kirjaa Oulunsalon pääkirjastosta? Vai pitääkö itse käydä paikan päällä varaamassa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyllä kysy kirjastonhoitajalta -palvelun kautta voit varata kirjaston Oulunsalon pääkirjastosta. Kerrot vain minkä kirjan haluat varata, niin varaamme sen sinulle. Pyynnön voit jättää vastaamalla tähän viestiin tai osoiteeseen kirjasto@oulunsalo.fi.

Kirjaston aineisto on selailtavissa klikkaamalla tästä http://www.outikirjastot.fi/ Voit varata myös muiden Outi-kirjastojen aineistoa tänne Oulunsaloon. Tällöinkin pyyntö tulee kirjaston kautta.