Voiko Suomesta kysyä Ruotsissa asuvan henkilön puhelinnumeroa.

Kysytty

Voiko Suomesta kysyä Ruotsissa asuvan henkilön puhelinnumeroa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kotimaisista numeropalveluista ainakin Fonectan 020202-palvelusta ja Sentraalin 0100100-palvelusta voi tiedustella ulkomaisia yhteystietoja.

Kannattanee käyttää 118 numeropalvelua, jossa palvelee joko Fonectan tai Eniron (Sentraali) asiakaspalvelijat riippuen soittajan operaattorista.

3 ääntä

Kommentit

Saatat saada vastauksen omatoimisesti. Hae henkilön nimellä ohjelmasta birthday.se - jos nimi on tavallinen etkä ole varma osoitteesta, saattaa samassa kaupungissa/kunnassa olla useita saman nimisiä. Yleensä ohjelma antaa ne sillä tavalla, että kaikki etunimet on mainittu. Jos hakemasi henkilö käyttää kutsumanimenä jotain muuta kuin ensimmäistä etunimeä, joudut selaamaan enemmän.
Norjassa vastaava palvelu on birthday.no