Voiko Riihimäen kirjastossa nykypäivänä siirtää vhs-videokasetilta materiaalia dvd-levylle tai esim mp4-muotoon vaikkapa usb-tikulle?

Kysytty

Voiko Riihimäen kirjastossa nykypäivänä siirtää vhs-videokasetilta materiaalia dvd-levylle tai esim mp4-muotoon vaikkapa usb-tikulle?

Vastaus

Vastattu

Riihimäen kirjaston verkkosivuilla kerrotaan, että kirjastossa on Muuntamo-niminen tila, jossa asiakkaat voivat itsepalveluna ja maksutta digitoida VHS-nauhoja, LP-levyjä, c-kasetteja, dioja, negatiiveja ja valokuvia.

Lisätietoa digitointimahdollisuudesta ja mm. laitteiden varaamisesta voit lukea alla olevasta linkistä.

https://www.riihimaki.fi/kirjasto/musiikki/digitointihuone-muuntamo/