Voiko perunkirjoittajan vaimo olla uskottu mies. Kysymys koskee hautaustoimi yrittäjäpariskuntaa.

Kysytty

Voiko perunkirjoittajan vaimo olla uskottu mies. Kysymys koskee hautaustoimi yrittäjäpariskuntaa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Perintökaari ei vaadi tiettyjä vaatimuksia perunkirjoitusten uskotuilta miehiltä, mutta näiden tulee olla täysivaltaisia ja oikeustoimikelpoisia.

Lisää tietoja aiheesta on mm. Aulis Aarnion Perunkirjoitusopas -kirjassa.