Otsikko
Voiko Pasilan kirjavarastossa käydä hakemassa kirjoja? Vaikuttaako koronatilanne tähän? Kyseinen kirja on Vital lies, simple truths: the psychology of self…

Kysytty

Voiko Pasilan kirjavarastossa käydä hakemassa kirjoja? Vaikuttaako koronatilanne tähän?
Kyseinen kirja on Vital lies, simple truths: the psychology of self-deception by Daniel Goleman. Helmet- sivustolla lukee, että se on pasilan kirjavarastossa. Pitääkö tämä paikkansa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vital lies, simple truths -teos tosiaan sijaitsee Pasilan kirjavarastossa. Asiakkaat eivät voi itse hakea aineistoa sieltä, mutta voit varata kirjan maksutta valitsemaasi Helmet-alueen kirjastoon. Jos sinulla on kirjastokortti ja PIN-tunnus, voit itse tehdä varauksen tämän linkin kautta: https://haku.helmet.fi/iii/encore/record/C__Rb1261552__SVital%20lies%2C%20simple%20truths__Orightresult__U__X7?lang=fin&suite=cobalt.

Helmet-kirjastojen henkilökunta voi myös tehdä varauksen puolestasi joko paikan päällä kirjastossa tai puhelimitse. Kirjaston asiakaspalvelussa tarvitset kirjastokortin, puhelimessa kirjastokortin numeron.

Lisätietoa aineistojen varaamisesta löydät tästä linkistä: https://www.helmet.fi/fi-FI/Info/Asiakkaana_kirjastossa/Kirjastokortti_ja_lainaaminen(37).