Voiko opiskelija-asuntolassa toimia asuntolan sisäiset popup -ravintolat takeaway-periaatteella (esimerkiksi 2-3 h/ilta)?

Kysytty

Voiko opiskelija-asuntolassa toimia asuntolan sisäiset popup -ravintolat takeaway-periaatteella (esimerkiksi 2-3 h/ilta)?

Vastaus

Vastattu

Riippuu kovasti opiskelija-asuntolan säännöistä.

Ota yhteyttä vuokranantajaasi (esim. Hoas, Kuopas tms.) ja kysy heiltä suoraan asiaa.

Parempi varmistaa ennakolta kuin korvata harmituksenaiheita kämppäkavereille ja vuokranantajalle.