Voiko nokkakärryt palauttaa mihin vain kirjastoon vai pitääkö ne palauttaa sinne mistä ne on lainattu?

Kysytty

Hei,
Voiko nokkakärryt palauttaa mihin vain kirjastoon vai pitääkö ne palauttaa sinne mistä ne on lainattu? Jos kärryt myöhästyvät yhden päivän niin paljonko on sakkomaksu tästä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Nokkakärryt tulisi palauttaa siihen kirjastoon, josta ne on lainattu. Tämä käytäntö koskee kaikkia lainattavia esineitä.

Myöhästymismaksu kaikesta lainattavasta aineistosta, myös esineistä, on 20 senttiä vuorokaudelta.

https://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Lainattavat_esineet

1 ääntä

Kommentit

Eikö kirjatkin ole esineitä?