Voiko myös pikalainoja (2 vko) uusia normaaliin tapaan esim. netin tai puhelimen välityksellä?

Kysytty

Voiko myös pikalainoja (2 vko) uusia normaaliin tapaan esim. netin tai puhelimen välityksellä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Turun kaupunginkirjaston pikalainoja voi uusia 2 kertaa sekä internetin että puhelimen kautta, mikäli pikalainasta ei ole varauksia. Sen jälkeen on tuotava laina nähtäväksi kirjastoon, jotta sen voi vielä uusia.