Voiko muissa pääkaupunkiseudun kirjastoissa skannata dia-kuvia digimuotoon kuin Sellossa? Huomasin, että Selossa on kaksi konetta (joita ei voi tällä hetkellä…

Kysytty

Voiko muissa pääkaupunkiseudun kirjastoissa skannata dia-kuvia digimuotoon kuin Sellossa? Huomasin, että Selossa on kaksi konetta (joita ei voi tällä hetkellä varata) ko tarkoitusta varten, mutta asun itse Vantaalla, joten matka Selloon on aikamoinen. Katsoin jo, ettei Tikkurilassakaan tätä vaihtoehtoa ole. Onko jossain, tässä lähistöllä? Ja mieluusti sellainen työpiste, jonka voisi varata (ettei mene turhaan pitkän matkan päähän).

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sellon lisäksi Entressen kirjastossa Espoossa näyttäisi olevan kyseinen laite. Varaustilannetta voit tutkia osoitteessa www.entressenkirjasto.fi ja varaukset tehdään soittamalla info-tiskille: 09-81653776.