Voiko Kyytin kirjastokorttia hakea esim s-postilla (hakemus ja henkilöllisyystodistus skannattuna..) Teidän e-kirjavalikoimista löytyy esim. Rakennusalan…

Kysytty

Hei
Voiko Kyytin kirjastokorttia hakea esim s-postilla (hakemus ja henkilöllisyystodistus skannattuna..)
Teidän e-kirjavalikoimista löytyy esim. Rakennusalan yleiset laatuvaatimukset -kirjoja. Olen itse Valkeakoskelta ja Pirkanmaan kirjastoissa ei näitä kirjoja ole e-versioina.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Koska henkilöllisyyden varmentaminen pankkitunnusten tai jonkin muun tunnistautumisen kautta ei meidän kirjastojärjestelmässä onnistu ainakaan vielä joutuu kirjastokortin saadakseen käymään fyysisesti jossain Kymenlaakson kirjastossa. Meillähän yhdellä kortilla pärjää kyllä koko Kymenlaaksossa.