Voiko Kouvolasta lainatun kirjan palauttaa postitse, jos ei sitä enää tarvitse, mutta on toistaiseksi satojen kilometrien päässä? Miten ja mihin osoitteeseen?

Kysytty

Voiko Kouvolasta lainatun kirjan palauttaa postitse, jos ei sitä enää tarvitse, mutta on toistaiseksi satojen kilometrien päässä? Miten ja mihin osoitteeseen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyllä kirjan voi palauttaa postin mukana. Osoite on Kouvolan pääkirjasto Salpausselänkatu 33  45100 KOUVOLA. Vaikka olisit lainannut kirjan jostain toisesta toimipisteestä se kyllä palautuu pääkirjaston kautta.