Voiko Kouvolan pääkirjastosta lainattua materiaalia palauttaa palautusluukkuun johonkin Kouvolan toiseen kirjastoon? Ymmärsin ettei pääkirjastossa ole kyseistä…

Kysytty

Voiko Kouvolan pääkirjastosta lainattua materiaalia palauttaa palautusluukkuun johonkin Kouvolan toiseen kirjastoon? Ymmärsin ettei pääkirjastossa ole kyseistä luukkua.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,
Kouvolan pääkirjaston palautusluukku löytyy kirjaston takaovesta. Siis sieltä Alkon ja entisen Anttilan puolelta taloa. Totta kai myös muihin Kyyti-kirjastoihin voi palautusluukun kautta palauttaa Kouvolan pääkirjastosta lainattua aineistoa.