Voiko koivukylän kirjastossa tulostaa värikopioita? Jos ei voi, niin missä kirjastoissa voi.

Kysytty

Voiko koivukylän kirjastossa tulostaa värikopioita? Jos ei voi, niin missä kirjastoissa voi.

Vastaus

Vastattu

Koivukylän kirjastossa on otettu käyttöön uusi tulostusjärjestelmä. Väritulosteita on mahdollista tulostaa 2 kappaletta päivässä. Muissa Vantaan kirjastoissa on vielä käytössä vanha järjestelmä, jossa väritulostusmahdollisuutta ei ole.

Väritulosteita on mahdollista tulostaa myös Helsingin ja Espoon kirjastoissa. Voit tarkistaa kirjastot, joissa on on väritulostusmahdollisuus tästä https://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut
Valitse palvelu -laatikosta voit valita tulostimet (väri).