Voiko kirjastosta lainata usb mikrofonia? Kirjastoista voi lainata esim. Let's sing pelin Wiille, mutta saako myös mikrofoneja lainata?

Kysytty

Voiko kirjastosta lainata usb mikrofonia? Kirjastoista voi lainata esim. Let's sing pelin Wiille, mutta saako myös mikrofoneja lainata?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Let's sing -pelin mukana tulevat myös mikrofonit. Espoossa kyseistä peliä ei ole, mutta voit tilata sen lähikirjastoosi.

Erillisiä mikrofoneja Espoon kirjastoissa ei ole lainattavana.