Voiko kirjastosta lainata myös lautapelejä vai onko ne tarkoitettu vain kirjastossa pelattaviksi? Jos voi lainata, mitä pelejä siellä on? Kiitos tiedoista jo…

Kysytty

Hei!

Voiko kirjastosta lainata myös lautapelejä vai onko ne tarkoitettu vain kirjastossa pelattaviksi? Jos voi lainata, mitä pelejä siellä on?

Kiitos tiedoista jo etukäteen!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jyväskylän kaupunginkirjastossa on sekä lainattavia että vain kirjastossa pelattavia lautapelejä. Listan lautapeleistä saat verkkokirjastosta hakemalla asiasanalla lautapelit ja rajaamalla hakutuloksen aineistolajiin esine. Tässä linkki hakutulokseen:

https://www.keskikirjastot.fi/web/arena/search?p_auth=zvbAlLxB&p_p_id=s…