Voiko kirjastosta lainata Harry Potter kirjoja englanniksi äänikirjoina?

Kysytty

Voiko kirjastosta lainata Harry Potter kirjoja englanniksi äänikirjoina?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pääkaupunkiseudun Helmet -kirjastoista voi lainata Harry Potter kirjoja c-kassetteina sekä cd-levyinä. Helmet -tietokannasta voi tarkista mitä on tarjolla kirjoittamalla nimekehakuuun harry potter ja sen jälkeen painaa "Hae" painiketta. Tämän jälkeen pitää napsauttaa "Rajaa / järjestä hakua" painiketta ja valita sen jälkeen aineistoksi joko kasetti tai tai cd-levy sekä kieleksi englanti ja tämän jälkeen painaa "lähetä" painiketta. Näytölle ilmestyy luettelo saatavilla olevista äänikirjoista joko c-kasetteina tai cd-levyinä riippuen siitä kumpi vaihtoehto valittiin. Helmet -tietokanta löytyy osoitteesta: www.helmet.fi

0 ääntä

Kommentit

Kirjastoista voi edelleenkin lainata Harry Potter -äänikirjoja CD:nä. Englanninkieliset ovat loistavaa kuunneltavaa, ilmeikkäänä ja silti selkeästi artikuloivana lukijana näyttelijä Stephen Fry. Useiden kirjastojen e-valikoimaan kuuluu nykyään myös Pottereita e-äänikirjoina, esimerkiksi Helmet-overdrive-tarjontaan sisältyy englannin lisäksi ruotsi, suomi ja espanja sekä kolme ensimmäistä kirjaa ranskaksi.
https://helmet.overdrive.com/search?query=%22harry%20potter%22&sortBy=r…

https://helmet.overdrive.com/