Voiko kirjastossa tulostaa digikuvia (valokuvia), jos pystyy paljon maksaa kpl vai onko ilmaista? Pitääkö itse tuoda valokuvapaperia?

Kysytty

Voiko kirjastossa tulostaa digikuvia (valokuvia), jos pystyy paljon maksaa kpl vai onko ilmaista? Pitääkö itse tuoda valokuvapaperia?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti valokuvien tulostaminen valokuvapaperille ei ole Lahden kirjastoissa mahdollista. Toki valokuvia voi halutessaan tulostaa tavalliselle kopiopaperille. Tulosteiden hinnat löytyvät kirjaston verkkosivuilta osoitteesta http://lastukirjastot.fi/104981/fi/articles/maksut. Omien papereiden käyttäminen kirjaston laitteissa ei ole mahdollista.