Voiko kirjastossa maksaa tulostamisen käteisellä? Vai ainoastaan kortilla?

Kysytty

Voiko kirjastossa maksaa tulostamisen käteisellä? Vai ainoastaan kortilla?

Vastaus

Vastattu

Helmet-palvelusivustolla kohdassa Kirjastot ja palvelut on lista kirjastoista, joissa on vielä käteismaksumahdollisuus. Helsingissä nämä kirjastot ovat Itäkeskus, Kallio, Oodi, Malmi, Pasila, Pohjois-Haaja ja Töölö. Muissa Helsingin yleisissä kirjastoissa voi maksaa vain pankkikortilla.

https://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut