Voiko kirjastoon tuoda käytettyjä hyväkuntoisia kirjoja muiden käyttöön, esim. Ammattikirjallisuutta, lasten kirjoja tai romaaneja?

Kysytty

Voiko kirjastoon tuoda käytettyjä hyväkuntoisia kirjoja muiden käyttöön, esim. Ammattikirjallisuutta, lasten kirjoja tai romaaneja?

Vastaus

Vastattu

Voit hyvin tuoda kirjojasi tarjolle.

Useissa kirjastoissa on kierrätyshylly tai -kärry, johon voi tuoda maltillisen määrän hyväkuntoisia kirjoja tarjolle.

Palvelu on hyvin suosittu. Siksi hyllyt ja kärryt ovat usein täynnä. Kirjoja kannattaa tuoda siksi vähän kerrallaan.