Voiko kirjaston koneelle siirtää valokuvat kameran muistikortilta ja sieltä edelleen verkkoon?

Kysytty

Hei, voiko kirjaston koneelle siirtää valokuvat kameran muistikortilta ja sieltä edelleen verkkoon?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Joissakin kirjastoissa on muistikortinlukija, jonka avulla kuvat voi siirtää muistikortilta. Osoitteesta http://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut saa listan niistä kirjastoista valitsemalla pudotusvalikosta kohdan "Muistikortinlukija". Esimerkiksi Pasilan kirjastosta muistikortinlukija löytyy. Asiakastietokoneelta kuvat voi sitten siirtää Internetiin.