Voiko kannettavaa tietokonetta lainata kotikäyttöön mistään Helsingin kirjastosta ja jos voi, miten pitkä on laina-aika? Tarvitsen lainakonetta gradun…

Kysytty

Hei, voiko kannettavaa tietokonetta lainata kotikäyttöön mistään Helsingin kirjastosta ja jos voi, miten pitkä on laina-aika? Tarvitsen lainakonetta gradun kirjoittamiseen. Voitko samalla tutkia, mitä lähteitä / viitteitä kirjastosta löytyy nimellä Gilles Deleuze?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin kirjastoissa ei valitettavasti ole kotiin lainattavia tietokoneita.

Alla on linkki hakutulokseen Helmet-kirjastoista  nimellä Gilles Deleuze. Tuloksena on sekä hänen kirjoittamiaan teoksia että häntä käsitteleviä kirjoja. Voit halutessasi rajata hakua sivun vasemmasta reunasta esim. teoksen kielen perusteella:

https://haku.helmet.fi/iii/encore/search/C__SGilles%20Deleuze__Ff%3Afac…

Jos tarvitset lisää tiedonlähteitä, löydät niitä hakupalvelu Finnan kautta. Alla on linkki hakutulokseen Finnasta, josta löytyy kirjojen lisäksi mm. opinnäytteitä ja artikkeleita:

https://www.finna.fi/Search/Results?lookfor=%22Gilles+Deleuze%22&type=A…