Voiko jokaisesta Helsingin kaupunginkirjastosta, jossa on itsepalvelutulostus ja joista saa 20 kpl ilmaista tulostusta vuodessa, saada erikseen nämä ilmaiset…

Kysytty

Voiko jokaisesta Helsingin kaupunginkirjastosta, jossa on itsepalvelutulostus ja joista saa 20 kpl ilmaista tulostusta vuodessa, saada erikseen nämä ilmaiset tulosteet vuoden aikana, vai lasketaanko 20 ilmaista tulostusta vuodessa käytetyksi kaikista itsepalvelutulostusta tarjoavista kaupunginkirjastoista yhteensä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin kaupunginkirjaston toimipisteissä, joissa on käytössä itsepalvelutulostus, saa tulostuspalveluun rekisteröitynyt asiakas neljännesvuosittain viisi ilmaista tulostetta. Määrä koskee kaikissa Helsingin kaupunginkirjaston toimipisteissä tulostettuja tulosteita yhteensä, se ei siis ole toimipistekohtainen.

https://www.helmet.fi/fi-FI/Info/Asiakkaana_kirjastossa/Lainaajat_ja_maksut(37588)