Voiko Helmetissä hakea jotenkin uusia kirjoja, mitkä ovat vasta tulossa kirjastoihin? Näitä löytyy joskus (vahingossa) kirjoja selatessa, niistä mainitaan…

Kysytty

Voiko Helmetissä hakea jotenkin uusia kirjoja, mitkä ovat vasta tulossa kirjastoihin? Näitä löytyy joskus (vahingossa) kirjoja selatessa, niistä mainitaan tiedoissa milloin ne ovat ilmestymässä ja että niitä on tilattu kirjastoihin. Uutuudet kiinnostavat niiin paljon...

Vastaus

Vastattu

Tulossa olevia kirjoja voi Helmetissä hakea seuraavasti: valitse tarkennettu haku. Laita hakulaatikkoon asteriski (*), valitse kokoelma-valikosta "Tulossa kirjastoon" ja kieli- ja aineisto-valikoista halutut valinnat.