Voiko Facebookissa nähdä, ketkä ovat käyneet sivuillani? Siis rekisteröikö tietokone tämän jollakin tapaa? Toiset sanovat, että kyllä voi ja jotkut taas että…

Kysytty

Voiko Facebookissa nähdä, ketkä ovat käyneet sivuillani? Siis rekisteröikö tietokone tämän jollakin tapaa? Toiset sanovat, että kyllä voi ja jotkut taas että tämä ei ole mahdollista. Jos vastaus on kyllä, kuinka tämän voi nähdä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Facebookin ohjeissa asiasta sanotaan seuraavaa:

"Voinko tietää, kuka tarkastelee aikajanaani tai kuinka usein sitä tarkastellaan?

"Et. Facebook ei anna sinun seurata sitä, kuka tarkastelee profiiliasi tai julkaisujasi (kuten kuviasi). Muiden ohjelmistovalmistajien sovelluksetkaan eivät mahdollista tätä.

"Jos törmäät sovellukseen, jolla voi sen oman ilmoituksen mukaan tarkistaa, kuka katsoo profiiliasi tai julkaisujasi, pyydämme sinua ilmiantamaan sovelluksen."

16 ääntä

Kommentit

Pitääkö tämä tieto yhä paikkansa?