Voiko esim. dvd levyjä, cd romppuja ja musiikkilevyt palauttaa palautuslokeroihin?

Kysytty

voiko esim. dvd levyjä, cd romppuja ja musiikkilevyt palauttaa palautuslokeroihin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kaikkea kirjastosta lainattua aineistoa voi palauttaa palautuslaatikkoon omalla vastuulla. CD-levyihin on hyvä pistää kuminauha ympärille, ettei kotelo vahingossa avaudu. Kaikki palautettu aineisto tarkistetaan aamulla. Mikäli aineisto on vahingoittunut, asiakkaalle ilmoitetaan asiasta, ja tutkitaan onko asiakas velvollinen korvaamaan aineiston.