Voiko Ellibs nettikirjastossa lisätä haluamansa kirjan joka ei ole lainattavissa muistilistalle?

Kysytty

Voiko Ellibs nettikirjastossa lisätä haluamansa kirjan joka ei ole lainattavissa muistilistalle? Ongelma tulee siinä että olen jo varannut maksimimäärän kirjoja ja nyt vaikuttaa siltä että ainoa mahdollisuus muistaa varata kirja myöhemmin on pitää auki ikkunaa, jossa haluamani kirja on, koska varata en sitä voi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ellibs-verkkosivulla on mahdollisuus lisätä kirjoja "suosikkilistalle" jota voisi käyttää muistilistana niitä kirjoja varten jota ei juuri nyt pysty lainaamaan. Kun tietyn kirjan avaa näkyy oikealla puolella kultainen tähti, jota painamalla saa sen lisättyä listaan.

Jos tätä listaa jo käyttää suosikki-listana ja selaa kirjoja tietokoneella, niin voisi käyttää selaimen kirjanmerkkejä listana kirjoista jotka odottavat lainaamista. Kirjanmerkkipalkkiin voi luoda vaikka oman kansion näitä kirjoja varten.

Jos käytössä on älylaite ja lista on jo käytössä niin nämä tavat eivät sovi. Ellibs-sovelluksessa on mahdollisuus antaa palautetta sovelluksen käytöstä joten sinne voisi ilmoittaa halusta pystyä luoda toivelistan.