Voiko e-kirjoja varata ? Haluamani E-kirjan vapautumiseen on nyt 22 tuntia 12 minuuttia 3 sekuntia.

Kysytty

Hei. Voiko e-kirjoja varata ? Haluamani E-kirjan vapautumiseen on nyt 22 tuntia 12 minuuttia 3 sekuntia.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

E-kirjoja ei voi varata. Seuraavassa HelMet-sivuilta löytyvät E-kirjojen lainausohjeet:

E-kirjojen lainaus
Voit ladata e-kirjoja suoraan omalle tietokoneellesi Ellibsin e-kirjapalvelusta. Lataamiseen tarvitset HelMet-kirjastokortin, PIN-koodin ja Internet-yhteyden.

Löydät kaikki lainattavat e-kirjat linkistä Lainaa e-kirja. Voit myös etsiä niitä esim. kirjoittamalla sanahaun hakuruutuun: e-kirja. Jokaisen e-kirjan tiedoissa on linkki, jonka kautta voit lainata sen.

Yksi e-kirja voi olla lainassa vain yhdellä asiakkaalla kerrallaan. E-kirjoja ei voi varata. Voit valita laina-ajaksi joko 1 vuorokauden tai 7 vuorokautta. Et voi uusia lainojasi.

E-kirjat palautuvat automaattisesti laina-ajan päätyttyä. Voit palauttaa lainan aikaisemminkin.

E-kirjojen käyttöoikeudet vaihtelevat. Mahdollisista rajoituksista tulostamisessa tai leikepöydälle kopioinnissa ilmoitetaan yksittäisten e-kirjojen esittelytiedoissa Ellibsin sivuilla.

Tekniset vaatimukset:

Adobe Reader 6.0.2 tai 7.x versio. Adobe Readerin versiot alkaen versiosta 8 eivät toimi tue e-kirjalainausta. Suosittelemme version 7.0.9 tai Digital Editions -ohjelmiston käyttöä. Sopivan lukuohjelman voit ladata Ellibsin sivuilta.
Windows- tai Mac OS X -käyttöjärjestelmä (ei toimi Linux-ympäristössä)
toimii parhaiten Internet Explorer -selaimella
palomuuriohjelmistot voivat haitata palvelun käyttöä
jos olet lainannut saman teoksen jo aikaisemmin ja haluat lainata sen uudelleen, poista ensin lukuohjemasta ko. teoksen kuvake
Ellibsin tukipalvelu on osoitteessa support@ellibs.com