Voiko e-kirjoja lainata mistä tahansa kirjastosta, vaikka on toisen kirjaston asiakas?

Kysytty

Voiko e-kirjoja lainata mistä tahansa kirjastosta, vaikka on toisen kirjaston asiakas?

Vastaus

Vastattu

Hei,

Ei ainakaan tällä hetkellä. E-aineisto hankitaan toistaiseksi kirjastokimpoittain. Eli Pohjois-Karjalan alueella voi Vaara-kirjastojen kortilla lainata Vaara-kirjastojen hankkimaa e-aineistoa. Jos olet hankkinut kortin johonkin muun alueen kirjastoon, voit toki käyttää sitä korttia.

Lähitulevaisuudessa tämä tulee muuttumaan, mutta tällä hetkellä mennään tällä sapluunalla.