Voiko Applen iPad 2 laitteeseen vaihtaa uuden tilavamman kovalevyn??

Kysytty

Voiko Applen iPad 2 laitteeseen vaihtaa uuden tilavamman kovalevyn??

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Todennäköisesti ei voi. Komponenttien irrottaminen iPadista on hyvin hankalaa ja uuden levyn sisäiset kytkennät eivät välttämättä vastaa poistetun aseman kytkentöjä.
Joka tapauksessa mahdolliset takuut raukeavat heti kun padisi kannen avaat.
Keskustelua aiheesta:
http://www.ipadforums.net/ipad-2-forum/23680-can-ssd-ipad-changed-out-l…