"Voi kuinka me sinua kaivataan", kotimainen iskelmä. Haussa nuotit. Esittäjinä mm. Eppu Normaali ja Reijo Taipale.

Kysytty

"Voi kuinka me sinua kaivataan", kotimainen iskelmä. Haussa nuotit.
Esittäjinä mm. Eppu Normaali ja Reijo Taipale.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,

Laulun nuotit löytyy mm. nuottikirjasta Repullinen nuotteja, tekijä Eppu Normaali, vuodelta 1998.
Nuottikirja löytyy esim. Porvoon kaupunginkirjaston kokoelmasta.