Voi ei, kadotin valmiin kysymykseni jo toisen kerran. Hipasinkohan vahingossa jotain väärää kohtaa puhelimessani. Jos kysymys kuitenkin lähti eteenpäin teille,…

Kysytty

Löytisiköhän sellainen yhtye joka esiintyy
usein tv jumalanpalveluksissa sunnuntaisin klo 10. Ei kuitenkaan niissä perinteisissä, jotka lähetetään kirkosta, vaan vähän vapaamuotoisemmissa tilaisuuksissa.
Yhtye esittää rytmikästä, silti rauhallista hengellistä musiikkia. Solisteina laulavat mies tai nainen, soittimina on viulu, kitara, rytmisoittimia ym. Jotkut kappaleet ovat sovituksia esim perinteisistä, tutuista virsistä ja hengellisistä lauluista. Toiset kuulostavat uudenmmilta.
Mahtavatko nämä tiedot riittää. Onkohan yhtyeellä äänitteitä musiikistaan?