Viimeisten kymmenen vuoden aikana syntyneitten australiankelpieitten nimet ja synt.ajat ym.?

Kysytty

Viimeisten kymmenen vuoden aikana syntyneitten australiankelpieitten nimet ja synt.ajat ym.?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Osoitteesta http://www.koirat.com löytyy aakkosjärjestyksessä eri koirarotujen kotisivuja. Australiankelpien sivuilla on kasvattajien nimiä ja sähköpostiosoitteita. Kannattaa varmaankin tiedustella heiltä suoraan pennuista, nimistä jne. Tietoa australiankelpiestä löytyy myös kirjoittamalla
hakusanan australiankelpie vaikkapa Altavistaan (www.altavista.com).