Onko omakustanne kirjan mahdollista päästä teidän kokoelmaanne?

Kysytty

Viime viikolla julkaistiin Maaria Granqvistin omakustanteinen (BoD) lasten- ja nuorten kirja Lisa ja muutosten kesä. Onko kirjan mahdollista päästä teidän sivuille?
Kiitos vastauksesta!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hankimme ja saamme lahjoituksina jonkinverran omakustanteita.

Helmet kirjastoilla on omat kilpailutetut sopimustoimittajat. Espoolla suurimpana Booky.fi.

Kirjaa voi tarjota heille tai suoraan aineisto-osastollemme.

Sähköpostiosoite on aineisto(at)espoo.fi