Viikon ikäisen lapsen evakkomatka Viipurista,, mihin? Jossain vaiheessa oli Sundsvallissa sairaalassa. Kuinka ja mistä sellaisen tiedonvoisi saada?

Kysytty

Viikon ikäisen lapsen evakkomatka Viipurista,, mihin?
Jossain vaiheessa oli Sundsvallissa sairaalassa.
Kuinka ja mistä sellaisen tiedonvoisi saada?

Vastaus

Vastattu

Makupalat-linkkipalvelusta löytyy runsaasti sukututkimukseen liittyviä linkkejä. https://www.makupalat.fi/fi/k/all/hae/?f%5B0%5D=field_asiasanat%3A66507

Neuvoisin aloittamaan Suomen sukututkimusseuran sivuilta. Sukututkimusneuvontaa on tarjolla sähköpostitse, puhelimitse ja henkilökohtaisesti. Linkki: Suomen Sukututkimusseura | Neuvontapalvelut (genealogia.fi)

Ruotsissa vastaava palvelu löytyy täältä: Rötter - Sveriges Släktforskarförbund (rotter.se)

Arkistojen Portti -sivustolta voi myös etsiä henkilöitä. Linkki: Portti (narc.fi)