Otsikko
Vietämme päiväkodissa YK-viikkoa. Löytyisikö teiltä australialaista musiikkia eli sitä jollakin torvella soitettua tms.?Jos löytyy, voisimme hakea sen…

Kysytty

Hei, vietämme päiväkodissa YK-viikkoa. Löytyisikö teiltä australialaista musiikkia eli sitä jollakin torvella soitettua tms.?Jos löytyy, voisimme hakea sen Itäkeskuksen kirjastosta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Itäkeskuksen kirjaston musiikkiosastolta näyttäisi löytyvän tällä hetkellä parikin levyä, joilla on australialaista didgerido-soittimella soitettua alkuperäiskansojen musiikkia.

Tässä levyjen nimet.

Didjeridoo : Musique aborigene d'Australie = The Australian aboriginal music
Jowandi: Bugarrigarra
White Cockatoo: White Cockatoo : featuring didjeridu legend David Blanasi
Peris, Phillip: Phillip Peris

Ennen kuin lähdette hakemaan levyjä, voitte pirauttaa musiikkiosastolle ja pyytää etsimään ja varaamaan levyt teille. Puhelinnumero on 09 310 85790.

http://www.helmet.fi/fi-FI