Vieläkö löytyy suomalaisia firmoja joilla on minkäänlaisia kytköksiä Venäjälle?

Kysytty

Vieläkö löytyy suomalaisia firmoja joilla on minkäänlaisia kytköksiä Venäjälle?

Vastaus

Vastattu

Aivan varmasti. Esimerkiksi Ylellä uutisoitiin 2.8.2022, että Metso Outotec arvioi voivansa jatkaa kauppaa venäläisyhtiöiden kanssa. Linkki uutiseen (katsottu 3.8.2022 klo 15:50).

Kaikkia kytköksiä ei ole mitenkään mahdollista selvittää tämän palvelun puitteissa.

EUn pakotteista voi etsiä lisätietoa esimerkiksi Eurooppa-neuvoston tai Ulkoministeriön sivuilta.