Vieläkö kirjastolla on palvelu, missä kerrottiin kirjailijan nimi (vai kirja), ja sitten sai suosituksia samantyylisistä kirjoista, joista voisi pitää.

Kysytty

Vieläkö kirjastolla on palvelu, missä kerrottiin kirjailijan nimi (vai kirja), ja sitten sai suosituksia samantyylisistä kirjoista, joista voisi pitää. En muista tarkemmin systeemiä...

Vastaus

Vastattu

Tarkoitatkohan lukuvalmenaja palvelua? Se on edelleen voimissaan. Lukuvalmentaja

Helmet haku ohjaa myös haluamallasi tavalla. Kun haet esiin jonkun kiinnostavan kirjan ja klikkaat tietueen auki, löydät sivun alaosan hakusanoja käyttämällä muita samantapaisia kirjoja. Esim. Vadelmavenepakolainen Asiasanoina: huumori, ironia, kansallinen identiteetti, kansalaisuus, satiiri... esim. Kansallinen identiteetti ja huumori -haku.

Voit myös kysyä kirjaston tiekiltä, osaisiko henkilökunta suositella jotain uutta luettavaa.

4 ääntä

Kommentit