Viddla-palvelun käyttö: missä kirjastoissa tämä on käytössä?

Kysytty

Viddla-palvelun käyttö: missä kirjastoissa tämä on käytössä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastot.fi sivustolta selvisi, että "Viddla elokuvia ovat toistaiseksi hankkineet asiakkaidensa käyttöön Kuopion verkkokirjasto ja Rantasalmen kirjasto."

Palvelu vaikuttaa kätevältä. Toivottavasti kokeilun tulokset ovat myönteisiä ja palvelu leviää muuallekin.

https://www.viddla.fi/

1 ääntä

Kommentit

Ja Rautalammin kirjasto.

Ensimmäisenä Viddlan käytön aloitti Rautalammin kirjasto. Nyt palvelua tarjoavat myös Kuopion kirjasto sekä Kainuun Kainet-kirjastot.

Toenperän kirjasto aloitti Viddla-kokeilun keväällä 2018, mutta kokeilu keskeytyi teknisten ongelmien vuoksi. Lokakuussa 2018 Toenperän kirjasto, johon kuuluvat Joroisten, Juvan ja Rantasalmen kirjastot sekä aluekirjastoauto Jasso Toenperä, kokeilee palvelua jälleen Lumme-kirjastojen edustajana. Viddla on avoinna 1.-31.10.2018 Toenperän asiakkaille.